pookapookapookapookapooka

nedjelja, 27.03.2005.

Desanka uzvraća udarac

Desanka je jela kuvane pileće glave kad je na vrata banuo Darth Vader. Onako povelik, zapeo je glavom za nešto niži Desankin okvir od vrata i tiho promrmljao: ' A, u pizdu materinu'. Desanka je svašta za života vidjela pa je se prijeteća crna pojava nije naročito dojmila. A i sjećala se nekakvog takvog iz kina, iz onih filmova što joj ih je tata psihijatar redovito unaprijed klasificirao pod kategorijom 'šarena laža'. I tako stoji Darth nasred sobe i gleda u Desanku, očekujući neku reakciju, a Desanka ga samo mirno promatra zabavljena pilećim glavama. I nakon nekoliko trenutaka neke više manje neugodne tišine, kaže njemu Desanka: 'Ajde, bolan, sjedi... vidiš da si se uspuho ko lipsalo kljuse'. I sjedne tako Darth nasuprot Desanke i valjda zbog nekih ostataka džedajske časti, pristojno pričeka da ona završi sa obrokom. I kad je Desanka počela rukavom pažljivo brisati zamašćena usta, Darth se sugestivno zakašlje, dajući do znanja da je vrijeme da obznani svrhu svog nenadanog posjeta. ' Reci više, jebem li te mutava... mogu ja jesti i rađati u isto vrijeme, a ne sad da bi mi neke tvoje mudrolije trebale biti problem... zbog mudrolija si došao, a? Nisi valjda banuo onako iz kurtoazije, ha ha ha ha...' – nasmije se Desanka lagano podrignuvši. 'Dolazim po osobnoj direktivi Imperatora, vladara skoro pa cijelog poznatog Univerzuma da prenesem zahtjev da se odmah i bezuvjetno podaš Tamnoj Strani.' – reče samouvjereno Darth Vader. 'Uh... odmah i bezuvjetno, brrrrrr... baš me ustrese. Zadnji put sam se ovako ustresla kad sam vidjela pile s dvije glave. E, pa dragi moj Darthe... tako te ono nazvaše scenaristi, jel da... e pa baš neću.' – mirno mu odgovori Desanka pospremajući stol. 'Kako nećeš... pa jesi li ti svjesna što ja mogu napraviti s ovim tvojom pišljivim planetom... a jesi li uopće svjesna kolika je moć Tamne Strane?' – pomalo iznenađeno upita Darth. 'Jao, jao, jao... prvo mi onaj Terminator neki dan banuo da mu dušu prodam, sav onako nakinđuren, a sad mi ti tu stojiš i svjetliš ko neki fliper i pištiš ko da si sušičav... koji ste se kurac mene uhvatili. On da bi mi dao VIP Premium paket za dušu, a ti mi nudiš neku tamo mračnu moć. E, pa vidi ovako... onaj Arnold, dicis et non facis, što bi narod reko - šupčina, on bi mene lišio slobode pa da meni po kući bude kako je njemu ćeif, a ti bi me vrbovo za neku everlasting tragediju... onako da mi više kroz glavu ne prođe ni dašak optimizma, jeli to to?' – upita desanka Dartha, koji se malo promeškolji u stolici, ali od težine silnog life-support harwarea, ona stolica popusti pa se Darth prevali na leđa koliko je dug i širok i još lupne glavom u one servere. 'Jebem ti terenske zadatke, da ti jebem' – vikne Darth – pa se digne i upita: ' A koji ti je ovo kurac?' – pokazujući glavom na one servere. ' Ma to su neki serveri, muž mi stalno govori da pola svijeta drče na njih, ali ja još nikog ne vidjeh... ma duga priča. Ajde, sjedni ti meni tu na ovoj panj, tu ti ja pilićima glave otkidam... nisi valjda gadljiv... pa ti meni fino objasni što bi ja dobila na toj tvojoj mračnoj strani?' – upita onako preko kurca Desanka. 'Dobila bi nepojmljivu moć... ono, mogla bi recimo ovu veš mašinu prebacit na Mars ako ti padne na pamet, a i zagorčat život kome god i kad god zaželiš.' Desanka ga sa smiješkom pogleda pa reče: ' A jel bi se ja mogla onako zajebavat i smijat kad me uhvati neko bezrazložno veselje ili ono kad mi se familija okupi pa vatamo tri sata najmlađe mi dijete po kući ne bi li mu izvadili uho od popa... jes da ih šaljemo na psihijatriju, ali ih propisno zašijemo prethodno... nekog reda mora biti.' Darth malo promisli pa reče: ' E... ne bi to išlo... to je već veselje i optimizam, to ne priliči tamnoj veličanstvenosti Tamne Strane. Kod nas ti je sve ozbiljno, ali nam zato niko ništa ne može... kad nam se digne, mi ti se odvezemo u onoj Death Star pa neki miroljubivi planet pretvorimo u prah i pepeo. A onda likujemo, ali onako šutke i dostojanstveno.' Desanka ga pogleda onako ispod obrva, mašući lagano glavom uz izraz nekog sažaljenja na licu pa onda sjedne za stol i zamisli se na trenutak. A onda mu obzirnim tonom polako počne govoriti. 'Vidiš, dragi moj Darthe, sva ta priča o Tamnoj Strani meni pomalo liči na neke dječje bedastoće. Sav taj pesimizam i bježanje u neke vama tako grandiozne pothvate zla... to ti je sve neka nedozrela pizdarija za malu djecu. I ti i taj tvoj Imperator ste nešto u početku krivo shvatili. Vi ste nešto još ko mali htjeli, a nisu vam dali pa ste sad zločesti ne biste li pokazali svima od reda kako vas je zakinulo u životu, a život vam je kao bio dužan sve servirati na pladnju pa se sad malo durite i raznosite naokolo svijetove. Darthe, dušo... pesimizam ne postoji. Pesimizam je skrivanje u vlastitom šupku. Pesimizam ti je, kao što bi moj dobri tata često spomenuo samo jedan rafinirani oblik pasivne agresije, privlačenje pozornosti zbog nemoći nametnute samome sebi... blaga patologija, sve dok vas se ne okupi pun kurac pa počnete naokolo praviti pizdarije.' Darth je šutke slušao Desanku pa joj je onda odriješito rekao:' Ti, Desanko, nisi uopće svjesna kolika je moć Tamne Strane!' – pa se malo nagne i izvadi pileću glavu ispod guzice i pažljivo odloži na stol.
'Uh, uh, uh... jado moj jadni... kad jednom shvatiš da ti život nije ama baš ništa dužan, tek ćeš se onda moći zapitati – koji ja ovo kurac radim? Znam ja da je tebi slatko biti zločest.
Znam ja da ti misliš da si neki močnik ili što ja znam što... ali pogledaj malo... ajde sjeti se kad si zadnji put onako bezrazložno bio sretan, onako da ideš putem i smiješiš se jer ti je u glavi sve smiješno?' Darth brzo, ali nesigurnim glasom odgovori: ' Takvo nešto nikako ne priliči podaniku Tamne Strane. To je mala cijena za nepojmljivu silu koju nam Tamna Strana pruža.' Desanka se uhvati za glavu i pogleda u stol pa duboko uzdahne i reče: ' A ta moć se otprilike svodi na to da idete naokolo i sjebavate ljude na raznorazne načine i širite taj pesimizam, jebo vas on, da vas jebo. A je li ti ikad palo na pamet da je optimizam pogonsko gorivo samog života. Ajde zamisli pesimističnu klicu pšenice. Nije li malo licemjerno iz pozicije nekoga živoga propagirati pesimizam, a? Jebem li vas sve odreda u dječije mozgove... ništa nema gore nego kad se djeca dohvate oružja pa malo prave štetu nebi li ih neko primjetio. Tužno, tužno... blago rečeno, tužno... nesretni moj Darthe.' Darth Vader već je bio poprilično uznemiren i nekako nervozno inhibiran pa se naglo digne i reče: 'Ma slušaj ti mene, Desanko... nisam ja ovdje došo na psihoanalizu, ja sam poslovan čovjek i nemam vremena za zajebanciju... hočeš ili nečeš, da skratimo priču?' Desanka ga tužno pogleda pa reče: 'Neću.' Darth Vader je neko vrijeme šutke gledao pa onda u nekom iznenadnom napadu prkosa vikne:' Dobro! Možemo mi i bez tebe... ne znam koji si kurac ti uopće zamislila da predstavljaš... ja bi sad najradije raznio ovaj tvoj mali svijet ali imamo neke velike human resource investicije u MMF-u i WTO-u, pa nam se ne isplati... ukratko... ko te jebe, Desanko!'
'Jaaaaaaa... ja je jebem, pizda li ti materina!' – vikne s vrata Desankin muž, a hrpa djece utrči mu između nogu u kuću i opkoli Dartha Vadera. 'Što sad ovaj limeni hoće, jeli, Desanko?' – upita ljutito muž. 'Ma pusti ga, ima nekih psihičkih problema pa se došo malo izjadat.' Darth se uhvati za svjetlosni mač, ali u tom trenutku Mitar s plafona udari Kaćušu fortissimo pa se Darth na trenutak smete, taman dovoljno da ga djeca pograbe i počnu nositi prema vratima. 'Djeco, znate što vam je raditi?' – upita Desankin muž. 'Znamo, tata! Do kamenoloma pa na jen, dva, tri... ha, ha, ha...' – povikaše djeca pa veselo iznesu svjetlucajućeg Dartha preko vrata. Desankin muž sjedne za stol i iz džepa izvadi kesicu gljiva. 'Malo me ovo već brine' – reče Desankin muž. 'Što to?' – upita Desanka. 'Ima bit da još neko bere naše gljive... ' – pomalo zabrinuto odgovori muž. 'Ma pusti... nek se narod veseli... nije sve ni u gljivama.' – odgovori Desanka. 'Hmmm... imaš pravo... više čovjeku vrijedi pametna žena nego bunar pun čevapa'. – uz smiješak Desanki odgovori muž.

- 13:49 - Komentari (11) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>